Online reading:

web stats

23 Φεβ 2011

Ομορφα σύννεφα,αγρια βρεχουν.

Τα πρωινά δεν πάω πια στο γραφείο.
Βοηθάω αν χρειαζεται μεσω υπολογιστή απο το σπίτι.
Μαζευτηκαμε και πολλοι εθελοντές η αλήθεια είναι,μικρός ο χώρος και καταλαβαίνετε.
Εκνευριζόμουν με την υπεροψία κάποιον που νόμιζαν οτι θα τους χαριστουν τα χρήματα και οτι θα βγουν νικητες ακομα και στο Ειρηνοδικείο.
Εκνευριζόμουν με όσους νομιζαν οτι είμασταν υπάλληλοι τους και ηθελαν να τακτοποιηθεί η δουλειά τους άμεσα ακομα και αν πανω στο γραφείο υπηρχαν δεκάδες φάκελοι που περιμεναν να διεκπεραιωθούν.
Τωρα τα πρωινά ασχολούμαι και με την προετοιμασία του μαθηματος,με οσα ασχολούμουν πριν δηλαδημεταφρασεις κειμένων αστρονομικών κυρίως,ψαχνω για εξτρα εργασία που να πληρώνει ομως, ετσι ωστε να συμπληρωνουμε τις χασούρες απο τη μη πληρωμη διδακτρων στο σχολείο,κανω ολα εκεινα που γεμιζαν τον χρονο μου ολα αυτα τα χρονια και ασχολουμαι και με τον εαυτον μου και το σπίτι μου,χουζουρευω περισσότερο στο κρεββατι.
Οταν λειπει εκεινος βάζω μπαλαντες και χαλαρωνω-αυτοσυγκεντρωνομαι-κανω μια εσωτερική ανάλυση.Αναθεωρω πολλά.
Ολη την εβδομάδα τωρα πηγγαινω για πρωινό καφεδάκι με το συζυγο μου πραγμα που πριν δεν ειχα χρονο ν κανω.Μου αρέσει.
Ασχολουμε με τα λιγοστα φυτα μου τα οποια σκοπευω να πολλαπλασιασω,να φυτεψω λαχανικα και φράουλες.
Πήγα σημερα λαϊκη για ψωνια φρεσκων λαχανικών και φρούτων.
Ξεκινησα να διαβάζω το πρωτο που βρίσκεται πανω απο μια στοίβα 7 βιβλίων,δίπλα στο κρεββατι μου ,στο κομοδίνο.Ειναι εκει από πρόπερσι(;) περιμένοντας να διαβαστούν.
Μου αρεσει αυτη η εβδομαδα.
Νομίζω οτι πάει καιρός απο την τελευταια φορα που νιώθω τόσο "εγώ".
Εβγαλα και ερπη στο πανω χειλάκι μου,μα το προλαβα και δεν "άνθησε".

Απλά με ταλαιπωρεί με την ξηρότητα και την φαγούρα.Ειχε χρονια να εμφανιστεί.Η ενταση της περασμενης εβδομαδας θα φταιει.
Τωρα που ειπα περασμένη βδομαδα,ειχα κατι ποναλάκια κάτω χαμηλα.Στην περιοχη των ωοθηκών.Ειχα και κατι αναγούλες μεσημερι και βράδι.Θα ήθελα να ειναι προάγγελος πιθανης εγγυμοσυνης αλλα μαλλον ηταν προαγγελος περίοδου.Αυτη την αισθηση έχω.Θα δειξουν οι επόμενες μέρες που περιμενω την περιοδο.Δεν προσπαθούμε και ιδιαιτερα θα ελεγα μιας και ειμαστε παντοτε πτωματα στο τελος της ημερας.Μια φίλη, ηδη εγγυος στο 3 μου ειχε πει οτι βασικο ειναι η ηρεμία."Οταν ηρεμησεις και χαλαρωσεις και δεν το σκεφτεσαι ..θα ερθει".
Θα την ακολουθησω την συμβουλή της.
Δεν θέλει κόπο θέλει τρόπο σε οτι και αν κανουμε στην ζωή.Αρκει να θέλουμε και να μπορούμε.Ειμαστε φτιαγμένοι ετσι,ειδικα οι γυναικες να αντεχουμε πολλα και να μπορούμε ακομα περισσότερα αρκει να το θέλουμε μεσα μας.Αρκει ο διακόπτης του εσωτερικού κόσμου μας να σηκωθεί και να δώσει ενέργεια στο υπολοιπο κοσμί και στο κεφάλι.
Χρειάζεται αυτα που εγραψα να τα πιστεψω για να μην ειμαι συνεχως στην τσίτα και στην ανάλυση.Προτρέχω.
Η Ευγενία μεγαλώνει.
Το αισθάνομαι σε καθημερινά πραγματα στα οποια αλλαζει ο τρόπος που τα κάνω.
Γυρω μου ο κοσμος αλλάζει.
Με φοβίζει.
Με πληγωνει.
Βαθια ανάσα και συνεχιζω.

Υπάρχει τόση αλήθεια σε ψεύτικα πράγματα που δεν μπορούμε να τη δούμε γιατί δεν βολεύει.
Υποκρισία σε μάτια και λόγια "ειλικρίνειας".
Κάπου εκεί,η ελευθερία της ψυχής ειναι φυλακισμένη,η προσμονή για το καλύτερο,ελπίδα ανασας και χαρας.

Καλή σας νύχτα :) .

H φωτογραφια ειναι απο την παραλία του Κοιυζελτσαμλι στην Σμυρνη....

Δεν υπάρχουν σχόλια: