Online reading:

web stats

1 Ιαν 2011

Ευχές και σκέψεις

Το νέο ετος που μολις ήρθε στην ζωή μας,ειναι γεμάτο ευχές και ελπίδα για καλύτερες μέρες,με χαμογελα και αισιοδοξία.
Μέσα μας κρύβεται η δύναμη , με την οποία θα καταφέρουμε να ζησουμε ομορφα και με αξιοπρέπεια.
Δεν λέω υπάρχει δυστυχία,τσακωμοί,μαυρίλα ,έλλειψη αυτοεκτίμησης και αυτοσεβασμού χαλια τα οικονομικα ,ανεργία.
Ομως,οσο έχουμε την υγεία μας,όσο είμαστε γεροί ,όσο η οικογενεια μας ειναι καλά,απο εκεί θα αντλήσουμε την δύναμη, θα "σηκωθούμε" ,θα παλέψουμε και θα χαμογελάσουμε.
Εκείνοι που μας έφεραν σε αυτην την οικονομική κατάσταση,εκείνοι που τολμούν να λένε "μαζί τα φάγαμε" ,εκείνοι που δεν έχουν δουλέψει ποτέ ,χρειαζεται να πάρουν "μια γεύση" απο το τι είναι Ελληνας.
Η Ιστορία που τόσο επιμελώς προσπαθούν να καταστρέψουν "κάποιοι" αλλάζοντας την στα σχολικά βιβλία,δεν πρόκειται ποτέ να διαγραφεί από την ψυχή και το μυαλό του Ελληνα που ποτέ δεν λυγίζει και ποτέ δεν το βάζει κάτω.
Η απομάκρυνση της Αστρονομίας ,μιας τόσο εξαιρετικής επιστήμης, απο τα σχολεία μονο εμπόδιο δεν προκειται να σταθεί σε όποιον θέλει να μάθει για το ομορφο Συμπαν,παραδείγματα Ελληνων επιστημόνων που διαπρέπουν στο εξωτερικό καταγράφονται καθημερινά.
Η Ελλάδα διώχνει "τα παιδιά της";
Μπα.Δεν το πιστευω αυτό.
Συμφερονται έφαγαν την μισή Κύπρο,συμφεροντα πάνε να φάνε σιγα σιγα την πατρίδα μου.
Επισκεψεις απο την Τουρκία και την Κίνα.
Τυχαίο;Δεν μπορεί.
Πετουν τα τουρκικα μαχητικα και εμεις απλα....το διαβάζουμε στην εφημερίδα.Καμια κίνηση απο την κυβέρνηση .
Αμ το άλλο;Γεμισαμε Κινεζικα μαγαζιά.Σε μια γειτονιά μπορεις να βρεις τρια τέσσερα.Πως γίνεται να κλεινουν σε καθε μια επιχείρηση που κλείνει να ανοίγουν 2 κινεζικα υπερκαταστήματα;
Αναρωτιέμαι βρε παιδί μου.
Πολλα συμβαινουν που δεν γνωρίζουμε.Οσα μαθαινουμε ειναι και οσα "αφήνουν" να γνωρίζουμε.
Αναρωτιέμαι επισης τι θα κάνει ο Πρωθυπουργός στην συνάντηση των Τουρκων πρεσβευτών απο όλο τον κόσμο που θα πραγματοποιηθεί στην Τουρκία.Χμ!!!

Ειναι στιγμές και φορές που απορώ με την υπομονή μας.
Πόσο ακόμα;
Πόσο ακόμα θα τους αφήνουμε να παιζουν μαζι μας;

Γιατί να εχουμε 300 βουλευτες;
Αλλωστε πάντα 2-3 πάνε στις συνεδριάσεις.
Γιατί δεν πιάνουν τα μεγάλα "ψάρια" και κυνηγούν τα μικρά;
Γιατί πάντα κάθε νομοσχέδιο ειναι στα μέτρα των βουλευτων και τις ειδικότητες τους;

Πληρωνοντας περαιωσεις και σήμα αυτοκινήτου ποιος βγήκε κερδισμένος τελικά;

Χρήμα στην αγορά παντως δεν κινήθηκε γιατι απλούστατα δεν υπήρχε.

Θέλω να ελπιζω και να αισιοδοξώ γιατι κατανοώ την δυναμη μου.
Την δύναμη που έχω μέσα μου και η οποια με βοήθησε να κερδισω πολλές μάχες αλλά κυρίως μία που από αυτή εξαρτιόταν η ζωή μου.
Εφόσον ειμαι καλα και το ίδιο η οικογενεια μου, μπορω-μπορούμε και θα τα καταφέρουμε σε οποια δυσκολια και αν φέρει το 2011.

Χωρίς τις δυσκολίες δεν θα εκτιμούσαμε τα δώρα της ζωής.

Σας ευχομαι

Υγεια-Πολύ Αγάπη-Ευτυχία



Ψάξε την δύναμη μέσα σου - εκεί κρύβεται το μυστικό

;-)

2 σχόλια:

manosantonaros είπε...

Xρόνια πολλά Ευγενία μου,
είχε (λίγα) χρόνια να κάνω βόλτα σ' αυτα τα μέρη και χάρηκα που σε βρήκα πάντα εδώ!

SilentSoul είπε...

Γλυκιέ μου Μάνο Χρονια πολλα και Καλη χρονια..δεν θα ημουν εδω αν δεν ήσουν εσυ .Ακολουθώ τις συμβουλές σου,τιποτα παραπάνω και τιποτα λιγότερο και απλα....ειμαι ο εαυτος μου :)