Online reading:

web stats

3 Δεκ 2008

24 μερες and counting..

Καποια πραγματα μπηκανε στην θεση τους αλλα παλι οχι.Παντα υπαρχει και το παταρι.
Αλλωστε ολα γινονται και μια μονο μερα,την μερα οπου θα στωθει το γαμηλιο κρεββατι.
Επειτα σιγα σιγα θα μετατραπει το σπιτι σε φωλιτσα οπου θα παιρναμε αρκετες ωρες.

Ναι εχω λιγο χαλαρωσει.Ηρθαν και τα παπουτσακια μου χθες.Οποτε μενει το μακιγιαζ και το χτενισμα.
Απο ωρα σε ωρα θα με παρει η κουμπαρα μας τηλεφωνο για να παμε για τα καθιερωμενα ψωνια του γαμου,οπως στεφανα και τα κερια-φωτιστικα.

Η μερα ξεκινησε καλα,δεδομενου οτι σαπισαμε στον υπνο.Μετα απο καιρο ξυπνησα 10 ενω ο καλος μου μολις πριν λίγο.Μας χρειαζοταν.Χθες μετα το μα8ημα στο σχολειο και το μαθημα στην σχολη χορου πηγαμε στο κουβανεζικο παρτι στην Πολιτεία.
Η αληθεια ειναι πως εγω ειχα πολυ ορεξη οποτε και παρεσυρα μαζι μου τον Χρίστο ο οποιος στο μυαλο του ειχε να μιξαρει το κομματι για το γαμηλιο χορο αλλα και να στησει τον υπολογιστη του σχολειου σπιτι μας.Αποφασισε να το φερει σπιτι και να δουλευει εκει μιας και την περισσοτερη ωρα βρισκεται εδω παρα απο οτι στο σχολειο.
Μια χαρα αποφαση την βρισκω.Ετσι θα κραταει και το μπακ απ που θελει.

θα κλεισω ομως προς το παρον εδω μιας και ερχεται η κουμπαρα να με παρει και πρεπει να ετοιμαστω.Θα τα ξαναπουμε..

1 σχόλιο:

lakis είπε...

Όλο τρέχεις, τρέχεις, τρέχεις. Κουράγιο και χαρά, η μέρα πλησιάζει...