Online reading:

web stats

13 Μαρ 2012

Παιχνιδια του μυαλου ή πραγματικότητα;


Ο καιρος χάλια.

Βροχή,αέρας και μέσα μου καταιγίδα που δεν λέει να κοπάσει.
Ακουγοντας στο βάθος το "She" αναρωτιέμαι για πολλά.
Βουρκώνω.
Εχω πολυ υπομονη.Ορια όμως;
Ισως να ειναι οι ορμόνες απο την περιοδο.
Ισως απλα,συμπεριφορα που προσπαθω να εξηγήσω αλλα δεν μπορω να δικαιολογήσω.
Θέλω να βγω εξω,να κανω μια βολτα,να πεσουν σταγονες βροχής πανω μου,να μη φανει οτι το νερο στα ματια μου δεν ειναι δάκρια αλλα η βροχή.
Παλευω με δαίμονες και ο νικητης φαινεται πως θα ειναι εκεινοι.

Δεν υπάρχει αποτελεσμα ,τουλαχιστον οχι ακομα,που θα δειχνει το αντιθετο.

Αναζητωντας κάποιες μέρες που να μην ειμαι ετσι,δεν βρίσκω καμία.

Δεν μπορώ.
Δεν μπορω να αναλυσω το τι φταίει.
Ποιος ο λόγος,η αιτία.
Ουρλιαζω,κανεις δεν ακούει.
Κάνω κινησεις για να νιωσω καλύτερα,...ειναι εκει... ενα πλεγμα γεματο αγκαθια να με εμποδιζει.
Χθες το ενιωσα εντονα.
Δεν μιλησα
Προσπέρασα.
Πνιγομαι;
Πιθανον.
Μη δινετε σημασια σε οτι γραφω τωρα..
Αναλύω..μέσα μου ...πάνε βδομαδες τώρα.
Να κλειστω στο εαυτον μου;
Οχι τωρα.Ποτέ...

Μη με ρωτησεις.
Δεν θα σου πω.

Ξεσπασμα ειναι,θα περασει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: