Online reading:

web stats

31 Αυγ 2010

Τι νέα;


Επιστροφή πίσω στην βάση μας μετα απο μερικες μέρες απόλυτης χαλάρωσης.

Υπεροχες εικόνες,αξεχαστες στιγμές με τον καλό μου,συζητήσεις για ολα εκτος απο δουλειά κατι που μας ειχε λείψει.Ειδικα σε μενα που αναλύω συνέχεια.

Το απέραντο γαλάζιο του ουρανου και της θάλασσας μπροστα μου όπου και να πηγαιναμε.

Η Πανσέληνος που μας βρήκε στην Παλιόχωρα και στην βεράντα του ξενοδοχείου,απλά να την χαζευουμε ειτε με γυμνο μάτι είτε με κατι μικρα κυαλιακια που είχα πάρει μαζι μου,just in case που θέλαμε να ρίξουμε μια ματιά εκεί ψηλα.
By the way,σημερα θα παμε με τον Αποστόλη για αστροφωτογράφιση.Μαγευτικά.

Γράφω μετά από πολύ καιρό για μένα.
Με διαβάζουν και πολυ κοντινα μου άτομα και ..ειναι κάπως.Κάτι που θα γράψω ισως να παρερμηνευτεί λάθος και να υπάρξουν παρεξηγήσεις.
Περιεργο συναίσθημα πάντως.
Δεν μπορω να κρατησω τα δαχτυλα μου μακριά απο τα πλήκτρα.
Είμαι ευτυχισμένη.
Με γεματες μπαταριες και με ιδεες που θέλουν υλοποίηση.
Συνεχίζω να πηγαινω και στο γραφείο αλλα οχι συχνα.Τα καταφέρνουν και χωρίς εμενα πια.Δεν σημαινει πως θα σταματησω να πηγαίνω.Ειναι όμως ωραιο να ξέρω ότι γίνονται πραγματα και χωρις εμενα.Θα αφιερωσω ετσι περισσότερο χρόνο σε πραγματα που αφορουν εμενα και ας ακούγετε εγωιστικό.
Πολλα πραγματα άλλαξαν απο την τελευταια φορα που αφηγηθηκα κομματια της ζωής μου.
Ο Σ "εχασε" τελικα την μητερα του από την καταραμένη νόσο.Η Κ μετακομίζει Αθήνα.Η Β παντρευεται.Ο Μ μετακομίζει σε δικο του χωρο μακρια απο την οικογενεια,δεν το εχει ξανακανει.
Ολα διαφοροποιούνται.
Η ζωή προχωράει.
Γρήγορα.
Καιρός είναι , μετα απο καμποσα χρονακια να κανω και γενικες εξετάσεις.
Δεν το αμέλησα.
Φοβάμαι τα αποτελεσματα.
Γνωρίζετε οι περισσότεροι τι έχω περασει και υπάρχει ο φόβος μην επιστρεψει πάλι και μου χαλάσει ολα μου τα σχεδια.
Εχω πολλα.
Νιωθω μια χαρα πάντως.
Εχω γινει καταμαυρη και οι ανταυγιες στο μακρύ μαλλι, μου πάνε πολύ.
Σκεφτομαι να αλλαξω χρώμα στα μαλλια και να χασω βάρος.
Το τελευταίο οπως και δήποτε.Εχω πάρει στο λαιμο μου και τον αντρα μου που προσπαθει διακαώς να χάσει και αυτος αρκετα κιλάκια.

Δεν έχετε χάσει πολλα επεισόδια.
Μαλλον για αυτο σταματησα να ανανεωνω την κατασταση μου.
Βαριεμαι πολλες φορες να σας τα γραψω.
Sorry!!
Η ηλικία λές;
Maybe!
Ωριμάζω;
Never!

Ηλιοβασίλεμα στο Σφηνάρι

Το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ...

Δεν υπάρχουν σχόλια: