Online reading:

web stats

25 Νοε 2008

Τα νεα της νυφης

Τελικά συμπέρανα οτι δεν αξίζει να στεναχωριέται κανείς για τέτοια πράγματα.
Υπάρχουν σοβαρότερα θέματα και καταστασεις που σε κανουν να νιωσεις μαλακας που μπηκες σε τριπάκι να κλάις για δύο τσίπουρα και για συμπεριφορές. Ετσι μου βγαινει ομως οταν ειμαι θυμωμένη δυστυχώς.Κλάμα.Πολύ κλάμα.
Η μητερα μου ελεγε πως αν καποιος δεν με ξερει ισως να το παρει αλλιώς.Μα το γεγονος παραμένει ως εχει.Εκτος απο οταν ειμαι θλιμμένη με πιανουν και τα κλαμματα οταν τα νευρα μου πιανουν τα ορια τους.Βεβαια,αυτο δεν ειναι κακό απο την άποψη οτι ξεσπάω ετσι και δεν τα κρατάω μέσα μου που ξερετε ποσο κακο στην υγεια κάνει και εγω δεν εχω περιθωρια για κάτι τετοιο.
Όταν δεν ξερεις πως ηρθε αυτη η διαολεμένη αρρωστια που σε ταλαιπωρησε αρκετούς μήνς,κάνεις κράτει σε όλα οσα πιστευεις εσυ οτι ισως να εφταιγαν.
Τεσπά,ας το λήξω το θέμα εδώ.

Οι προετοιμασιες ειναι σε καλο δρόμο αν και μεταξύ μας καθημερινά σκεφτομαι για τα παντα.Τι εχω κανει και προπάντων τι δεν έχω κανει ακομα και πρεπει οπωσδήποτε να γίνει.Με πιανει οταν σχολνάμε από την δουλεια, όπου χάνομαι μεσα στα σκοτάδια της διαδρομής,και το πρωι με το που ανοιγω τα ματια μου και κοιταζω το ταβάνι.Βλεπω οτι δεν εχουμε φωτιστικό και επανερχομαι στην πραγματικότητα.
Μενουν 30 μερες μεχρι το στρωσιμο και πολλες ειπα.

Μιλησα με την κοπελα που θα με μακιγιαρει σημερα το πρωι,η οποια με ακουσε λιγο στον κοσμο μου και μου ειπε να χαλαρωσω και να το ζησω μιας και οτι ειναι να γινει θα γίνει.Οσο και να αγχωθω οσο και να αναρωτιεμαι στο τι μας λειπει,παντα θα λειπει κατι οποτε ειναι ασκοπο να αναρωτιεμαι μιας και οι δουλειες και τα πρεπει δεν τελειωνουν ποτέ.Αυτη η κοπελα μου εκανε κλικ απο την στιγμη που την ειδα στο κομμωτηριο.Ωχ τωρα που ειπα κομμωτηριο θυμήθηκα πως πρεπει να λουστώ.Γρρρ!!
Στο θέμα μας.Αυτη η κοπελα λοιπον,ειναι μια αρκετα γυμνασμενη γυναικα,βλεπεις τους γυμνασμενους μυς να διαγράφονται στην μπλουζα της αν και τις περισσοτερες φορες της εχω πετυχει με κοντομανικο.
Καθαριζει φρύδια,ωχ εχω και φρύδια να καθαρισω ουφ,κανει μακιγιαζ κλπ.Δεν ειχαμε μιλησει ποτε μιας και εγω εκτος απο το μαλλι μου δεν παω σε μανικιουρ πεντικιουρ και μακιγιερς,ουτε αφηνω να μου καθαρισει κανεις τα φρυδια.
Μιλήσαμε οταν ηρθε τυχαια σε μια εκδρομη του Συλλογου φιλων Αστρονομιας Κρητης.Ειδα και την υπολοιπη οικογενεια.Μικροφερνει οποτε ηταν μεγαλη η εκπληξη μου οταν ειδα παιδακι και αντρα.Ετσι οταν η κομμωτρια σε ερωτηση μου αν γνωριζε μια καλη στο μακιγιαζ κοπελα,μου προτεινε την συγκεκριμένη,χαρηκα γιατι την εχω δει επί τω έργω.
Δεν μας καθετε ομως καλα οποτε κλεινουμ εραντεβου για τα δοκιμαστικά.Ολο και κατι εχω να κανω και δεν μπορώ.
Ξανακλείσαμε για το Σαββατο 3 το μεσημερι και μακαρι να γινει επιτελους.
Οταν ακους να σου λενε,οτι πρεπει να δουμε το μακιγιαζ στο φως της ημερας,να μεινει στο προσωπο για να δουμε πως καθεται και πως θα βγει το τελικο αποτελεσμα νομιζω τα λεει ολα για το ποσο επαγγελματίας ειναι.
Ενα ξέρω..Εχω να φάω το παστωμα της χρονιας χαχαχα.
Οσο για την κομμωτρια,πρεπει να βρει και εκεινη χρονο αλλα και εγω ,για να παμε να δει το νυφικό γιατι χωρις να το δει δεν θα μπορεσει να μου κανει το σωστο χτενισμα.Ε ρε τι τραβάμε και εμεις οι νύφες.Το θετικό ειναι πως οταν το δει,θα φαμε ενα πενταωρο στο χτενισμα ξεχτενισμα και φτου απο την αρχη.Ολα σε μια μερα.

Ο μπαμπας ειναι στο τρεξιμο γενικά.Προσπαθει να κανει το καλυτερο για μας και μας εχει βοηθησει απιστευτα.Οχι πως δεν το περιμενα αλλα...τοσο πια ...όχι..δεν το περιμενα.Η μαμα το έχει παρει πιο χαλαρα.Το τι μου ειχε φυλαξει αυτη η γυναικα ειναι απιστευτο.Κρυσταλλα,πορσελανες,λευκα ειδη κλπ.just in case που η πεθερα μου ηταν παράξενη.Κατι τετοιο όμως ετυχε να μην παιζει οποτε γιατι να αγχώνετε;

Γκρίνιαζα και αγχωνομουν για το σύνθετο.Ο Χρηστος βρηκε λύση και μαλλον πως από βδομαδα πρωτα ο Θεός θα το εχουμε στο σαλόνι μας.
Η κρεββατοκαμαρα επιτελους μετακομισε.Μένει να μπει η ραφιερα και η βιβλιοθηκη που ειναι στο πατρικο αλλα και ενα μικρο ξυλογλυπτο μπαουλακι που ναι ειναι τιγκα στα λευκα ειδη.Να δω που θα χωρεσουν ολα αυτα.Οιμε!

Λέω να φτιαξω γεμιστα σημερα.Απο χθες ξεκινησαμε και οι δυο δίαιτα.Απο την Αλεξανδρούπολη και τα πολλα πρωϊνα που εφαγα (γεμιζα η ηλίθια το πιατο 2 φορες) εχω παρει δυο κιλα,χωρια που παρεσερνακαι τον καλο μου ο οποιος τωρα γκρινιαζει πως οταν βαζω λιγο στο πιατο μου το δικο του το γεμιζω.Απο χθες αλλαξε το σεναριο ομως.Χθες φαγαμε ελαφρα το μεσημερι και μονο οταν πεινουσαμε,ενω το βραδυ φαγαμε μια σουπιτσα μινεστρονε.Για σημερα σας ειπα ενω το βραδυ εχει γιαουρτακι η ριζογαλο.
Τις επομενες μερες θα κάνω οτι εκανα χρονια πριν και το οποιο ειχε υπεροχα αποτελεσματα.
Λαχανικα,φρούτα και ρυζι.Just that.

Τωρα ομως καθυστερω με το να γραφω αυτα τα σεντονια,ενω με περιμενουν αρκετα πραγματα και κυριως διαβασμα.Ολες οι ωρες μου ειναι γεμάτες.Πως τα κατάφερα ετσι;

Χρονια πολλα στις Κατερινες!!!Να τις χαιρεστε και να τις χαιρομαι γιατι εχω μπολικες!

Σας φιλώ στα μουτράκια!

ΥΣ:Αραγε θα εχουμε ορεξη μετα το μάθημα χορου το βραδυ να παμε στο παρτυ στην Πολιτεία;Ιδού η απορία!(Και οχι μωρο μου δεν ειναι νύξη για να παμε,απλα το σημειώνω ντατσι; :ρ)

Χμ τελικα μπεϊμπι μηπως να κανουμε εκεινο το μπλογκ που λέγαμε και να αφορα το γάμο μας κλπ;Think about it sugar and do it!

Δεν υπάρχουν σχόλια: