Online reading:

web stats

26 Σεπ 2007

Μεσημεριανες ανασες..

Εχοντας ξεκινησει τον τριτο καφε της ημερας,διπλος ελληνικός με μπολικες φουσκαλες μερακλίδικος,μετα το μεσημεριανο τσιμπουσι,ειπα να κατσω και να γραψω λιγουλακι.

Το πρωι,τωρα που εχω χρονο,κανοντας την καθιερωμενη βολτα σε μπλογκς που παρακολουθω μα και σε καινουργια,λιγοι ειναι εκεινοι που ανοιγονται,αρκετοι με μαγευουν με τον τροπο γραφης τους και αλλοι μου ειναι αδιάφοροι επειδη δεν μου προσφερουν κάτι.

Η μπλογκοσφαιρα ειναι ενας μικροκοσμος.

Ωραιος μικροκοσμος.

Υπαρχει μελλον εφοσον δεν μπουν intruders.

Θυμωσα πριν επειδη καποιοι προσπαθουν να εισβαλουν χρησιμοποιωντας τα θελω καποιων προς οφελος τους.
Blog=χρημα; απο πότε;
Δεν με αφορα η ολη φαση οποτε δεν το συνεχιζω.

Ειμαι αλλου,ειμαι αλλιως.

Γενικώς εχω γινει πολυ καχύποπτη με το διαδίκτυο, με αυτους που "ψαρευουν" για τα ιστολογια τους και δεν εχω αδικο ετσι;

Θεωρω σπουδαιο πραγμα να μην εισαι δηθεν.
Ο δηθεν δε εχει real life.
Ζει σε εναν εξωπραγματικο κοσμο επειδη ετσι βολευει,ετσι παραπλανει και του λενε και ευχαριστω.
Τεσπα.
Δεν ξερω και εγω γιατι ασχολουμε,χαλάω την ζαχαρενια μου και με πιανει υπογλυκαιμία.

Χθες λοιπον,ηρθε και με πηρε ο καλος μου για να παμε στο μαθημα χορου.
Οχι οχι ουτε να διανοηθω να κανω ενα βημα.
Καθησα σε μια καρεκλα για να παρακολουθω το μαθημα και ο καλος μου εκανε practice με διαφορετικς νταμες καθε φορα.
Οταν χορευουμε μαζι,δεν αλλαζουμε ταιρια και μαλλον φταιω εγω γι αυτο επειδη νιωθω ανασφαλεια με αλλους.
Μεγα λαθος που το συνειδητοποιησα χθες.Στα επομενα μαθηματα θα αλλαξει αυτο.
Θα προσπαθησω anyway:P.
Μια κοπελιά εκατσε σχετικα διπλα μου (γεια σου;))και με ρωτησε γιατι δεν σηκωνομουν.
Οταν της εξηγησα μου ειπε "μα δεν το διαβασα στο μπλογκ σου.." ντοινγκ!!!Καλο ε; χεχεχε
(χορευεις πολυ καλα και σε ζηλεψα χθες ;))

Μετα πηγαμε σπιτι για να παρακολουθησουμε την εκπομπη με τους Παρουσιαστες.
Παρα πολυ γελιο και ο Ψινακης εδωσε ρεστα ειδικα εκει που η αλλη ελεγε το color κόλορ χωρις προφορα.
Πως μαθαιναμε αγγλικα στις πρωτες ταξεις των Αγγλικών;Με αυτη λοιπον την προφορα και με χαλια τονισμους , η κυρια προσπαθησε να πείσει τους κριτες να την περασουν στην επομενη φαση.Σαφως και δεν περασε.

Ποναω λιγοτερο απο χθες.
Μπορω και καθομαι χωρις ζορι.
Καλα ε!Ειμαι τελειως μα τελειως αλλου για αλλου.Εχω χασει τα μυαλα μου.Οποιος τα βρει ας τα στειλει συστημενα παρακαλω ;ρ Παω και γλιστραω οσαν το ζωο,σαν μοσχαρα και γεμιζω μελανιες.Τςτςτςτςτς.Αχ βρε μωρακι μου μελανιασμενη θα με παρεις στο τελος.

Η μερα σημερα ειχε τα κλασσικα ψωνια στο υπερκατάστημα (πως τα μιλαω τα ελλήνικως απορω) καθαρισμα ,σιδερωμα ,μαγειρεμα,σερφαρισμα σε γνωστες ιστοσελιδες εφημεριδων και τεχολογιας,matlab,excel και θα σας μαθω μια δικια μου λεξη.
Το γκουγκλαρισμα.
Ναι ναι ναι γκου γκλά ρι σμα.
Βεβαια δεν υφίσταται τετοια λεξη και δεν ειμαι τυπος που μου αρεσει να χαλαω λεξεις.Απλα ετσι λεω το ψαξιμο διαφορων πραγματων στην μηχανη αναζητησης goοgle.
Μπορεις να βρεις τα παντα εκει αρκει να εχεις υπομονη στο ψαξιμο.

Ο μπεμπης καλα ειναι.Του μιλησα στο τηλεφωνο.Τι λεω τωρα ε;
Απλα ζηταω απο την νυφη μου να βαλει κοντα στο μωρο το ακουστικο.Του μιλαω και ακουω κατι ,εεε ιιιι γκκκκκ,θελει να μιλήσει το κοπελι αλλα ειναι ακομα μιας βδομαδας και τριων ημερων.Χαζοθεια ετσι;Οχι αστεια.

Και μαλλον εχω αρχισει να γραφω χαζομαρες,οποτε εδω θα σταματησω.

Σημερα το βραδυ θα παμε σινεμαδακι μαζι με δυο φιλαρακια μας.Ευχομαι ναναι καλη η ταινια γιατι δεν θελω να πανε στράφι επτα ευρουλακια,και εχω και αφραγκίες αυτόν τον καιρό.

Μεχρι τις επομενες στιγμες απο την ζωη μου,να ειστε ολοι καλα και να μην βλεπετε ειδησεις.

Χαμογελαστε και καντε τον κοσμο ομορφοτερο.

Salute..Smouachhhhhh!

Δεν υπάρχουν σχόλια: